Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~anderton | użytkownik

imię i nazwiskoRobert K. adresWarszawa zarejestrowany08.01.2007 @15:04:22 ostatnio na stronie29.06.2014 @02:54:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty25 komentarze1064 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~arrachna    23.05.2014 @14:55:58
Polecam obejrzenie prac Andertona "na żywo" - aktualnie można je zobaczyć w Domu Artysty Plastyka w Warszawie (ul. Mazowiecka 11a, 3 piętro).

https://www.facebook.com/events/620810154655662/?ref=ts&fref=ts
~spook    04.01.2014 @13:29:01
Ty nieźle jedziesz z tymi wizjami.. trudne są Twoje prace w odbiorze.
~ostro    22.12.2013 @19:47:49
dzięki
nowego coś daj!
~Kreativsky    13.11.2013 @17:55:08
Dzieki za ciekawa interpretacje
~ostro    12.11.2013 @16:26:02
dzięki wielkie za wszystkie komentarze!
~owlbrom    12.11.2013 @12:31:20
Dzięki za nalot :D
~Grzesiek68room    10.11.2013 @20:10:51
Fajnie, że odczytałeś "Jedność" trochę inaczej niż ja. To nawet lepsze niż Twoja ocena. Dzięki i pozdrawiam.

PS. Prace jak zawsze high-level u Ciebie
~potworow    08.11.2013 @11:05:03
: D
_______
posłuchaj moich kawałków:
https://potworow.bandcamp.com/
^Chelminski    03.09.2013 @22:07:57
Ładne spostrzeżenia. Grzyby, kto to widział, to żywe czy martwe jest, jak to w ogóle śmie istnieć? Dobrze wiedzieć, lepiej nie zastanawiać się za dużo.
~LGregor    02.09.2013 @20:37:32
Tak było, wszystko to prawdą jest...
~Kreativsky    02.09.2013 @20:06:00
Dzięki za odwiedziny i komentarz Trafne spostrzeżenie, właśnie bogactwo rosyjskich oligarchów najbardziej pasuje do tego obrazu, pełne przepychu, niebezpieczeństwa i ocierające się o kicz... Pierwotnie ten obraz miał się również ocierać ostro o kicz (choć osobiście nie uważam inspirowania się Barokiem czy Rokoko za kicz), nawet cyrkonie Swarowskiego chciałem dokleić, ale zrezygnowałem jak wpadł mi pomysł z wężami w tle, a cyrkonie to i tak dopiero po nałożeniu werniksu czyli po 6 miesiącach, mógł bym dokleić:P
~diana6echo    02.09.2013 @11:06:02
Dziękuję za odwiedzenie moich skromnych progów
Zarekomendowałam, bo to moje klimaty - połączenie tkanki organicznej z tą nie organiczną, a i styl ciekawy reprezentujesz.
_______
"I will walk over your cold corpses."
~grzesznica91    27.08.2013 @00:05:13
Podoba mi się, że masz taki wypracowany styl.
*Grzeczny    26.08.2013 @16:25:01
O fajna galeria, gratulejszyn.
~konradh8    26.08.2013 @13:21:21
Fenomenalna galeria!
*schodowski    31.07.2013 @22:24:01
lubię takie klimaty
+bagsiu    23.07.2013 @09:51:12
ciekawa galeria ^^
~sphere    22.07.2013 @13:59:05
Dzięki za motywację (po raz drugi)
_______
Berek!
~sphere    24.05.2013 @17:29:44
O łał, pięknie za nalot dziękuję.
Aż się do pracy wezmę!
_______
Berek!
~LGregor    24.05.2013 @16:52:36
Dzięki... fajnie że się podoba... chciałem by wyglądało jak skan prawdziwego komiksu
~Kreativsky    03.04.2013 @19:15:45
Dzieki za trafny komentarz cieszmy sie wolnoscia w sztuce puki ja mamy Oszolomow, ktorzy maja plan na to jak swiat ma wygladac nie brakuje... Ciekawe jak wyglada zycie artystow w Korei Polnocnej?
Ja wierze w to ze kazdy czlowiek jest inny, dlatego szukajac inspiracji w sobie poznajemy sie jeszcze lepiej, przez to mamy cos nowego do zaoferowania i mozemy inspirowac innych tworcow, lacznie z naukowcami
~LGregor    27.03.2013 @11:55:40
Dziękuję... Tak chyba utknąłem w komiksie... czas pokaże co z tego wyniknie
~LGregor    04.03.2013 @21:13:03
Świetna galeria i ciekawy styl...
'marcinlech    07.02.2013 @18:08:30
rozumiem i też jest fajnie, ale okulary i tło już mi wystarczą, pozdrawiam!
_______
nie ufam rewelacjom
___________________________________________________________________
~Grzesiek68room    20.01.2013 @15:57:26
Nie widziałem jak to ująć, może bardziej pasuje to, że postaci wyglądają na zmumifikowane - taki efekt ni to tkanki ni to szkieletu Coś takiego na kartce można uzyskać chyba tylko cienkopisem 0.05mm(tak wnioskuję)
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt